Thursday, July 16, 2009

تكذيب خبر

داريوش خبر پيوستن خود به برنامه‌ی اعتصاب‌غذا را تكذيب كرد
×
×

سایت فارسی بی.بی.سی:ا×

در متن اولیه‌ی خبر«پيوستن داريوش به اعتصاب غذای اكبر گنجی در مقابل سازمان ملل» به اشتباه نام داریوش اقبالی هم در میان حمایت کننده‌گان از برنامه‌ی اعتصاب غذای آقای گنجی آمده بود.ر
×
آقای اقبالی با ارسال نامه‌ای به ما، این موضوع را تکذیب کرد. بی.بی.سی فارسی ضمن پوزش از آقای اقبالی به دليل اشتباه صورت گرفته، متن نامه‌ی وی را عينن منتشر می‌کند:ر
×
اخیرن در سایت فارسی بی.بی.سی مطلبی منتشر شده است که در بخشی از آن به نادرست، به حمایت من از برنامه‌ی اعتصاب غذای آقای گنجی در مقابل سازمان ملل اشاره شده است. با توجه به سابقه‌ی بی.بی.سی، انتشار این خبر بدون تایید از سوی منبعی موثق باعث تعجب من شد. لذا از شما می‌خواهم نسبت به تصحیح آن و درج توضیحات ذیل اقدام نمایید:ا
×
در طی تماس‌هایی که آقای گنجی و همکاران ایشان با من داشتند، برای شرکت در این برنامه از من دعوت شد.ر
×
با توجه به این‌که از افراد و گروه‌های خاص، به صورت انحصاری برای شرکت در برنامه‌ی اعتصاب غذای آقای گنجی دعوت به عمل آمده بود، من به این اصل اشاره کردم که به حرکت‌های جمع‌گرایانه، دموکراتیک و در راستای حقوق بشر معتقدم و نه حرکت‌های انحصارگرایانه و متکی به فرد، چرا که عمیقن و قلبن این‌گونه برخورد فردی را الگوی مناسبی در جهت پیشرفت منافع میهن‌ام نمی‌دانم.ا
×
داریوش اقبالی
×
بيست‌وپنجم تيرماه 1388 خورشيدی
×