Saturday, November 21, 2009

کنسرت دوبی

سوگخند گوگوشی
*
*
گفت‌وگوی تلفنی هما احسان با گوگوش
XTV
*
سی‌ام دسامبر 2004 میلادی
*
گوگوش: خانم احسان! با کمال میل و با افتخار، می‌خوام پیشنهاد بدم به تمام همکاران‌ام که به هرصورتی که در اطراف خلیج فارس یا دوبی برنامه اجرا می‌کنند ازشون تقاضا بکنم و این پیشنهاد را بدم که در آگهی‌هاشون، در آگهی‌های برنامه‌هاشون بنویسند: به نام ِنامی ایران و خلیج همیشه‌گی فارس.ا
*
امیدوارم که پیشنهاد منو بپذیرند و دین خودشونو به مملکت‌شون و به خلیج فارس بپردازند.ا
*
و تقاضا می‌خوام بکنم که من را به عنوان عضوافتخاری جنبش ایران‌فردا و همین‌طور کمیته‌ی خلیج فارس بپذیرید. من به تمام این نکات و این مسایل بیست و یک سال فکر کردم و در من می‌جوشید. من به دنبال فرصتی می‌گشتم و به دنبال روزنه‌ای می‌گشتم که بتونم از اون طریق، ذهنیت‌ام را یا خواسته‌ام را به گوش برسونم و به جامعه‌ی آزادی‌خواهان بپیوندم. اما فرصتی نداشتم و تریبون را نداشتم و امکان بروز نظرم را نداشتم، این بود که صبر کردم تا موقع و وقت مغتنم‌اش پیدا بشه و بتونم ابراز نظر بکنم.ا
*
*
آنسه: واقعن که حیرتا از این همه گستاخی!!!ا
*
خانم گوگوش! شاه‌ماهی سابق!ا
بیست‌ویک سال به تمام این نکات و این مسایل فکر کردی و حالا در بدترین شرایط اجتماعی و سیاسی ایران، که فرزندان نازنین این سرزمین دسته دسته دستگیر می‌شوند و کشته می‌شوند و در بدترین شرایط در زندان‌ها به‌سر می‌برند، درچنین وضعیتی در دوبی کنسرت گذاشته‌ای؟ اگر بیست‌ویک سال فکر نمی‌کردی، چه‌کار می‌کردی؟؟
*
حالا بگو ببینم! در آگهی‌های کنسرت دوبی شما که از تلویزیون فخیمه‌ی«فارسی‌وان» پخش می‌شود، آیا نام و نشانی از خلیج همیشه‌گی فارس به چشم می‌خورد؟؟ در فلایر کنسرت‌تان چه‌طور؟ در فلایرها نوشته‌اید: به نام نامی ایران و خلیج همیشه‌گی فارس؟؟؟
*
خانم گوگوش! دست انداختن مردم چه‌قدر برای‌تان لذت‌بخش است؟ مردم را سرکار گذاشتن تا چه حد شما را ارضا می‌کند؟؟ توهین کردن به شعور مردم را تا چه حد می‌پسندید؟؟
*
برای‌تان متاسف‌ام شاه‌ماهی سابق! با دست خودت گوگوش را به قتل رساندی. متاسف‌ام.ا
*
*
یکم آذرماه 1388 خورشیدی
*