Thursday, November 18, 2010

شهره صولتی

پيام شهره به هواداران‌اش
*
*
دوستان عزیزم
دلم می‌خواست خیلی زود بعد از استقبال بی‌نظیری که از آخرین موزيك‌ويديوي من (فرشته‌ها) کردید، کلیپ دیگری را آماده و با تمام وجود تقدیم به تک تک شما عزیزان‌ام که طی سي‌وهفت سال یار و پشتیبان من بودید بکنم. اما ازآن‌جايي که در جامعه‌ي هنری ما هم‌چنان حرمت و احترام کاری به‌راحتی نادیده گرفته می‌شود و با بی‌مهری‌ها و بی‌ملایمتی‌ها رو‌به‌رو هستیم، تصمیم بر این گرفتم که فعلن کلیپ جدیدم را مدت کوتاهی به تعویق بیاندازم و با کارگردان دیگری کما فی‌السابق تفاوت و نوآوری را آزمایش کنم، البته اگر دوباره و دوبـــــــاره کارگردان‌های موزیک‌ویديوها و میکاپ آرتیست‌های من، گزینش همکار دیگری نباشد. به هر روی این نیز بگذرد...ا
*
با تشکر- شهره صولتی
اكتبر 2010
*
*
تبصره (از طرف كانون هواداران شهره): ا
*
این روزها گوگوش که به قول خودش و اطرافیان‌اش قابل قیاس با بزرگان موزیک جهان هست!!! شروع کرده به کپی‌برداری از شهره... گوگوش در یکی از نخستین کنسرت‌هایش در امریکا، دقیقن مدل مو، استایل و لباس کنسرت سال 1995 شهره جان که در هالیوود پلدیوم برگزار شده بود را استفاده کرد که باعث تعجب بسیارانی شد و همین‌طور آغازهمکاری این شخص با میکاپ آرتیست معروف آقای زاره که بیش از بيست سال با شهره همکاری داشتد و پس از آن هم همكاري گوگوش با مهرداد آسمانی و ... حالا هم بعد از ويديوي فرسته‌ها که کار علی زمانی بود، گوگوش تصمیم گرفته ویديوي جدیدش را با علی زمانی درست كند. ا
*
هیچ اشکالی نداره که هنرمندان دیگه با کساني شهره باهاشون كار كرده، كار بكنند، اما واقعن مسخره است که تا شهره با يكي كار مي‌كنه، ناگهان اين خانم گوگوش يادش مي‌افته كه این آدم هم برای کار کردن مناسب هست. واقعن این حرکت مسخره و خنده داره كه چرا خانم گوگوش دقيقن دست می‌ذاره روي كساني که شهره داره باهاشون کار می‌کنه، اون هم به سرعت برق و حتا نمی‌ذاره جوهرش خشک بشه!! ا
*
شايد هم اين مسايل طبيعي باشه، چون آلبوم شهره داره منتشر مي‌شه، یک کنسرت بزرگ در راه داره، آهنگ‌ها و ویديوهای جدیدش درحال آماده شدن هستند، خُب حسادت هم داره دیگه... من تمایل ندارم این‌جا گوگوش را نقد کنم، البته هنوز چند هوادار برای گوگوش هورا می‌کشند وگویا تصور می‌کنند که همان چند هوادار، یعنی همه‌ی مردم... خلاصه موفقیت شهره جون این روزها آرامش را بدجوری از حسودها گرفته است. ا
*
كانون هواداران شهره صولتي
*
*
منبع مطلب: وبلاگ شهره صولتي - با تلخيص
*
*
بيست‌وهفتم آبان‌ماه 1389 خورشيدي
*
*